Je vyžadována podpora jazyka JavaScript
Některé stránky na tomto webu vyžadují podporu jazyka JavaScript. Váš webový prohlížeč jazyk JavaScript nepodporuje nebo jazyk JavaScript není povolen.
Chcete-li zjistit, zda webový prohlížeč podporuje jazyk JavaScript nebo jazyk JavaScript chcete povolit, přečtěte si nápovědu k vašemu webovému prohlížeči.
Volná místa
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) je příspěvkovou organizací přímo řízenou Ministerstvem zdravotnictví ČR. Již přes sedmdesát let organizuje specializační a celoživotní vzdělávání lékařů, zubních lékařů, farmaceutů a nelékařských zdravotnických pracovníků.
Co Vás čeká
- Příprava rozpočtů projektů a kontrola jejich čerpání
- Kooperace s projektovými manažery a projektovou kanceláří ohledně řízení projektů
- Finanční reporting realizovaných projektů
- Podílení se na finančním plánování
- Práce na projektech národních i evropských dotačních schémat (OPZ+, EU4Health, IROP, NPO)
- Příprava podkladů pro podání žádostí o platbu a monitorovacích zpráv
- Příprava podkladů pro kontroly, audity a pravidelné reporty
- Samostatné vedení svěřené finanční agendy, finanční řízení projektu, administrace projektů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Praxi s finančním řízením projektů (znalost systémů ISKP14+ a ISKP21+výhodou)
- Pokročilou znalost práce s MS Office, především Excel
- Samostatnost, odpovědnost a pečlivost
- Zkušenost s administrací grantových/dotačních projektů
- Schopnost nadhledu a strategického pohledu
Výhodou bude, pokud budete umět
- zkušenost s PO OSS
- základní znalost účetnictví
Co vám můžeme nabídnout
- Flexibilní pracovní doba
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“
Oddělení Rezidenčních míst hledá nové kolegy na pozici Odborný/á referentka oddělení rezidenčních míst. Naším cílem je podpora specializačního vzdělávání v oblasti pediatrie a všeobecného praktického lékařství, stejně tak v nelékařských oborech, jako jsou všeobecné sestry, porodní asistentky a dětské sestry.
Zkušenosti v oblasti rezidenčních míst či zdravotnictví nejsou podmínkou. Hledáme někoho s praxí v administrativě, pečlivostí a chutí učit se novým věcem. Naše kolegyně vás rádi zaškolí a budou vám k dispozici, dokud nebudete mít veškerou potřebnou agendu v malíčku.
Co vás u nás čeká:
- Administrativní zajištění chodu zavedeného dotačního programu Ministerstva zdravotnictví - Rezidenční místa pro lékařské i nelékařské obory.
- Odpovědnost za dodržování nastavených procesů.
- Komunikace s žadateli a příjemci dotací.
- Poskytování metodické podpory a konzultací.
- Správa spisů, jejich revize, kontroling a digitalizace.
- Úzká spolupráce s Ministerstvem zdravotnictví ČR.
Co od vás očekáváme:
- Min. SŠ vzdělání.
- Praxi v administrativě a pozitivní vztah k referentské práci.
- Výborné komunikační schopnosti.
- Pečlivost, samostatnost, proaktivita a spolehlivost.
- Schopnost efektivně zvládat náročné situace a udržet si klid i při nárazové práci pod tlakem.
- Výbornou znalost českého jazyka.
- Radost z učení se novým věcem.
- Běžná uživatelská znalost práce s PC.
Co vám můžeme nabídnout:
- Být součástí transformujícího se týmu.
- Znalost zdravotnického prostředí není vůbec podmínkou, rádi Vás vše naučíme.
- Kancelář pro dva členy týmu, žádný OpenSpace.
- Flexibilní pracovní dobu.
- Důraz na rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem.
- Občasný Home office.
- Maximální podporu vedoucí, komplexní zaučení.
- Pracoviště na rozhraní pražských Vinohrad a Vršovic s výbornou dostupností MHD a možností bezplatného parkování.
- Podporu dalšího vzdělávání a profesního rozvoje.
- 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna.
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně.
- Příspěvek na penzijní připojištění a rehabilitační péči.
- Příspěvek na kulturní, vzdělávací a sportovní akce.
- Peněžní dary při životním jubileu, příspěvek na dovolenou a dětské tábory.
- Možnost přinášet vlastní nápady a návrhy na zlepšení.
- Pejsci jsou v našem oddělení také vítáni.
Zaujala vás naše nabídka? Napište nám a domluvíme si osobní setkání.
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Osobní údaje účastníků výběrového řízení jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce a budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou. Další informace o zpracování osobních údajů naleznete na stránce www.ipvz.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju.
Vzhledem k novým výzvám a novým projektům bychom rádi přijali asistenta/asistentku do Projektového oddělení.
Hlavní činností Projektového oddělení je příprava, administrace a realizace projektů, které podporují a rozvíjejí postgraduální vzdělávaní v oblasti zdravotnictví.
Co bude Vaším hlavním úkolem
1. Administrativní podpora:
- Správa kalendáře oddělení a plánování porad, včetně projektových týmů
- Zápisy z porad
- Příprava a zpracování projektových dokumentů, jejich archivace (včetně potřebného skenování či kopírování)
- Zajištění kancelářských potřeb a vybavení
- Příprava podkladů pro potřeby vedoucí oddělení, projektových manažerů a celého oddělení
2. Komunikace:
- Koordinace interní a externí komunikace (e-maily, telefonáty)
- Přivítání a asistence návštěvám
- Zajištění plynulé komunikace mezi odděleními, projekty a oběhu dokladů.
- Shromažďování a vedení evidence pro vyúčtování, tj. kontrola faktur a interních dokladů spojená s organizací kurzů v rámci svěřeného projektu
3. Finanční a účetní úkoly:
- Evidence účetních dokladů a jejich předávání ekonomickému oddělení IPVZ
- Spolupráce s ekonomickým/účetním oddělením
4. Další úkoly:
- Další úkoly dle potřeby a pokynů nadřízeného
- Asistence projektovým týmům dle potřeby a pokynů nadřízeného
Co od Vás očekáváme
- Min. SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou
- Samostatnost, pečlivost, systematičnost a orientaci na detail
- Schopnost týmové spolupráce
- Výborné komunikační dovednosti, včetně psaného projevu
Výhodou bude, pokud budete mít
- Zkušenost se vzděláváním dospělých/ s přípravou a realizací projektů financovaných z různých zdrojů (např. ESF)
Co vám můžeme nabídnout
- Flexibilní pracovní dobu
- Zvýhodněné stravování - 30 Kč za oběd
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“
- Důraz na rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem
Pokud vás tato pozice oslovila, prosíme o zaslání motivačního dopisu, který nám pomůže lépe pochopit vaši motivaci a předpoklady pro tuto roli.
Hledáme parťáka do našeho HR týmu!
Máte chuť podílet se na finalizaci přechodu na nový personální a mzdový systém (Helios iNuvio) a čelit novým výzvám? Pokud Vás baví administrativa, jste profesionál a máte zkušenosti z oblasti lidských zdrojů, pak hledáme právě vás!
Co vás u nás čeká:
- Zadávání dat do personálního systému
- Správa docházkového systému
- Kontrola dat při převodu na nový mzdový a personální systém
- Samostatná personální agenda zaměstnanců hotelu (tvorba a zpracování pracovněprávních dokumentů), včetně cizinců
- Zakládání a archivace dokumentů
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Výborná znalost českého jazyka
- Běžná uživatelská znalost PC
- Zkušenost se státní správou výhodou
- Pečlivost a zodpovědnost
- Prokazatelnou zkušenost s administrativou
Co vám můžeme nabídnout:
- Flexibilní pracovní doba
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“
Pokud jste připraveni přijmout tuto zajímavou výzvu a stát se součástí našeho týmu, zašlete nám svůj profesní životopis a motivační dopis.
Nástup možný ihned/dohodou.
Studijní oddělení hledá motivovaného a organizačně zdatného kolegu/kolegyni na pozici Instruktor/ka studijního oddělení.
Naším posláním je podpora lékařů v jejich profesním rozvoji a příprava na atestační zkoušky, včetně zajištění související administrativní agendy.
Co Vás u nás čeká:
- Organizační a administrativní zajištění atestačních zkoušek
- Poskytování metodické podpory a konzultací v rámci atestačních zkoušek
- Příprava a realizace pořádaných vzdělávacích akcí
- Odpovědnost za dodržování nastavených procesů
- Správa spisů (e-spis), jejich revize, controlling a digitalizace
- Komunikace s žadateli, institucemi a kolegy napříč IPVZ
- Spolupráce s Ministerstvem zdravotnictví ČR
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání
- Výbornou znalost českého jazyka
- Praxi v administrativě a pozitivní vztah k úřednické práci
- Dobré vyjadřovací a organizační schopnosti
- Týmovou spolupráci i samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
- Aktivní přístup k řešení problémů a ke změnám
- Schopnost efektivně zvládat náročné situace a udržet si klid i ve stresových momentech a při práci pod tlakem
- Radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
- Zkušenost ze vzdělávací instituce/ zdravotnického prostředí je výhodou, nikoliv podmínkou
Co nabízíme:
- Možnost práce i na částečný úvazek (0,7 - 1,0)
- Flexibilní pracovní dobu
- Občasný home office
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“
- Důraz na rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem
V rámci aktuálního intenzívního rozvoje čelíme mnoha příležitostem a výzvám, pro které hledáme zkušeného kolegu či kolegyni. V našem týmu budete hrát klíčovou roli při nastavování a řízení procesu administrace veřejných zakázek a zároveň budete podporovat jednotlivé odborné útvary IPVZ. Hledáme člověka se znalostí a praktickou zkušeností se zákonem o zadávání veřejných zakázek a výbornými organizačními a komunikačními schopnostmi.
Co Vás u nás čeká
- Příprava a administrace veřejných zakázek podle ZZVZ a podle pravidel dotačních programů, administrace veřejných zakázek malého rozsahu podle vnitřních předpisů organizace
- Příprava podkladů a zodpovědnost za realizaci zadávání veřejných zakázek v souladu s cíli, plány a schváleným rozpočtem organizace
- Zodpovědnost za přípravu komplexní dokumentace k jednotlivým veřejným zakázkám v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy organizace
- Úzká spolupráce v rámci oddělení veřejných zakázek, s jednotlivými odbornými útvary IPVZ a projektovými manažery a jejich podpora a odborné poradenství
- Metodická podpora jednotlivých útvarů organizace při zpracování zadávací dokumentace a při realizaci veřejných zakázek malého rozsahu
- Příprava smluvní dokumentace – podklady pro uzavírání smluv, provádění změn a revizí smluv
- Zajištění administrativní agendy související s veřejnými zakázkami – plánování, evidence, archivace, výkaznictví, zveřejňování v registru smluv, práce s elektronickými nástroji
Co od vás očekáváme
- Vysokoškolské vzdělání magisterské v oboru právo nebo ekonomie
- Praxi v oblasti veřejných zakázek a detailní znalost příslušné legislativy
- Orientaci v pravidlech pro výběrová řízení v rámci projektů financovaných ze Strukturálních fondů EU výhodou
- Pokročilá znalost práce s MS Office, především Word, Excel, PowerPoint je podmínkou
- Výborné organizační schopnosti, preciznost a zodpovědnost
- Komunikační a poradenské dovednosti, ochotu spolupracovat s ostatními odděleními
- Flexibilitu, orientaci na výsledek a schopnost pracovat pod časovým tlakem
- Český jazyk na vynikající úrovni
- Zkušenosti s elektronickým nástrojem Tender arena výhodou
- Český jazyk na vynikající úrovni
Co Vám můžeme nabídnout
- Flexibilní pracovní dobu
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“
V rámci aktuálního intenzívního rozvoje čelíme mnoha příležitostem a výzvám, pro které hledáme kolegu či kolegyni. V našem týmu budete hrát klíčovou roli v procesu administrace veřejných zakázek a zároveň budete podporovat jednotlivé odborné útvary IPVZ. Hledáme člověka s detailní znalostí zákona o zadávání veřejných zakázek a související legislativy a výbornými organizačními a komunikačními schopnostmi.
Co Vás u nás čeká
- Poskytování právní podpory při přípravě a administraci veřejných zakázek podle ZZVZ a podle pravidel dotačních programů, administrace veřejných zakázek malého rozsahu podle vnitřních předpisů organizace
- Právní revize podkladů pro realizaci zadávání veřejných zakázek v souladu s cíli, plány a schváleným rozpočtem organizace
- Příprava komplexní smluvní dokumentace – uzavírání smluv, provádění změn a revizí smluv
- Zodpovědnost za právní kontrolu komplexní dokumentace k jednotlivým veřejným zakázkám a její soulad s platnou legislativou a vnitřními předpisy organizace
- Právní podpora administrace v procesu realizace, účast v hodnotících komisích, vyřizování námitek
- Úzká spolupráce v rámci oddělení veřejných zakázek, s jednotlivými odbornými útvary IPVZ a projektovými manažery, poskytování právní podpory a poradenství
- Metodická podpora jednotlivých útvarů organizace při zpracování zadávací dokumentace a při realizaci veřejných zakázek malého rozsahu
- Zajištění administrativní agendy související s veřejnými zakázkami – plánování, evidence, archivace, výkaznictví, zveřejňování v registru smluv, práce s elektronickými nástroji
Co od vás očekáváme
- Vysokoškolské vzdělání magisterské v oboru právo
- Znalost veřejného práva, detailně zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a smluvního závazkového práva dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
- Znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích, zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- Orientace v problematice veřejných financí a dotací, orientace v pravidlech pro výběrová řízení v rámci projektů financovaných ze Strukturálních fondů EU výhodou
- Předchozí zkušenosti v oblasti veřejných zakázek a práce s elektronickým nástrojem Tender arena výhodou
- Pokročilá znalost práce s MS Office, především Word, Excel, PowerPoint podmínkou
- Výborné organizační schopnosti, preciznost a zodpovědnost
- Komunikační a poradenské dovednosti, ochotu spolupracovat s ostatními odděleními
- Flexibilitu, orientaci na výsledek a schopnost pracovat pod časovým tlakem
- Český jazyk na vynikající úrovni
Co Vám můžeme nabídnout
- Flexibilní pracovní dobu
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“
V případě zájmu pošlete svůj životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu hr@ipvz.cz.
Osobní údaje účastníků výběrového řízení jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce a budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou. Další informace o zpracování osobních údajů naleznete na stránce www.ipvz.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju.