Je vyžadována podpora jazyka JavaScript

Některé stránky na tomto webu vyžadují podporu jazyka JavaScript. Váš webový prohlížeč jazyk JavaScript nepodporuje nebo jazyk JavaScript není povolen.

Chcete-li zjistit, zda webový prohlížeč podporuje jazyk JavaScript nebo jazyk JavaScript chcete povolit, přečtěte si nápovědu k vašemu webovému prohlížeči.


Volná místa

Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) je příspěvkovou organizací přímo řízenou Ministerstvem zdravotnictví ČR. Již přes sedmdesát let organizuje specializační a celoživotní vzdělávání lékařů, zubních lékařů, farmaceutů a nelékařských zdravotnických pracovníků.

Finanční manažer - projektové oddělení

Co Vás čeká

  • Příprava rozpočtů projektů a kontrola jejich čerpání
  • Kooperace s projektovými manažery a projektovou kanceláří ohledně řízení projektů
  • Finanční reporting realizovaných projektů
  • Podílení se na finančním plánování
  • Práce na projektech národních i evropských dotačních schémat (OPZ+, EU4Health, IROP, NPO)
  • Příprava podkladů pro podání žádostí o platbu a monitorovacích zpráv
  • Příprava podkladů pro kontroly, audity a pravidelné reporty
  • Samostatné vedení svěřené finanční agendy, finanční řízení projektu, administrace projektů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Praxi s finančním řízením projektů (znalost systémů ISKP14+ a ISKP21+výhodou)
  • Pokročilou znalost práce s MS Office, především Excel
  • Samostatnost, odpovědnost a pečlivost
  • Zkušenost s administrací grantových/dotačních projektů
  • Schopnost nadhledu a strategického pohledu

Výhodou bude, pokud budete umět

  • zkušenost s PO OSS
  • základní znalost účetnictví

Co vám můžeme nabídnout

  • Flexibilní pracovní doba
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“

Odborný/á referent/ka – administrativa s přesahem do zdravotnictví

Oddělení Rezidenčních míst hledá nové kolegy na pozici Odborný/á referentka oddělení rezidenčních míst. Naším cílem je podpora specializačního vzdělávání v oblasti pediatrie a všeobecného praktického lékařství, stejně tak v nelékařských oborech, jako jsou všeobecné sestry, porodní asistentky a dětské sestry.

Zkušenosti v oblasti rezidenčních míst či zdravotnictví nejsou podmínkou. Hledáme někoho s praxí v administrativě, pečlivostí a chutí učit se novým věcem. Naše kolegyně vás rádi zaškolí a budou vám k dispozici, dokud nebudete mít veškerou potřebnou agendu v malíčku.

Co vás u nás čeká:

  • Administrativní zajištění chodu zavedeného dotačního programu Ministerstva zdravotnictví - Rezidenční místa pro lékařské i nelékařské obory.
  • Odpovědnost za dodržování nastavených procesů.
  • Komunikace s žadateli a příjemci dotací.
  • Poskytování metodické podpory a konzultací.
  • Správa spisů, jejich revize, kontroling a digitalizace.
  • Úzká spolupráce s Ministerstvem zdravotnictví ČR.

Co od vás očekáváme:

  • Min. SŠ vzdělání.
  • Praxi v administrativě a pozitivní vztah k referentské práci.
  • Výborné komunikační schopnosti.
  • Pečlivost, samostatnost, proaktivita a spolehlivost.
  • Schopnost efektivně zvládat náročné situace a udržet si klid i při nárazové práci pod tlakem.
  • Výbornou znalost českého jazyka.
  • Radost z učení se novým věcem.
  • Běžná uživatelská znalost práce s PC.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Být součástí transformujícího se týmu.
  • Znalost zdravotnického prostředí není vůbec podmínkou, rádi Vás vše naučíme.
  • Kancelář pro dva členy týmu, žádný OpenSpace.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Důraz na rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem.
  • Občasný Home office.
  • Maximální podporu vedoucí, komplexní zaučení.
  • Pracoviště na rozhraní pražských Vinohrad a Vršovic s výbornou dostupností MHD a možností bezplatného parkování.
  • Podporu dalšího vzdělávání a profesního rozvoje.
  • 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna.
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně.
  • Příspěvek na penzijní připojištění a rehabilitační péči.
  • Příspěvek na kulturní, vzdělávací a sportovní akce.
  • Peněžní dary při životním jubileu, příspěvek na dovolenou a dětské tábory.
  • Možnost přinášet vlastní nápady a návrhy na zlepšení.
  • Pejsci jsou v našem oddělení také vítáni.

Zaujala vás naše nabídka? Napište nám a domluvíme si osobní setkání.

Nástup možný ihned nebo dle dohody.


Osobní údaje účastníků výběrového řízení jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce a budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou. Další informace o zpracování osobních údajů naleznete na stránce www.ipvz.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju.

Odborný/á pracovník/ce - projektové oddělení

Vzhledem k novým výzvám a novým projektům bychom rádi přijali asistenta/asistentku do Projektového oddělení.

Hlavní činností Projektového oddělení je příprava, administrace a realizace projektů, které podporují a rozvíjejí postgraduální vzdělávaní v oblasti zdravotnictví.

Co bude Vaším hlavním úkolem

1. Administrativní podpora:

  • Správa kalendáře oddělení a plánování porad, včetně projektových týmů
  • Zápisy z porad
  • Příprava a zpracování projektových dokumentů, jejich archivace (včetně potřebného skenování či kopírování)
  • Zajištění kancelářských potřeb a vybavení
  • Příprava podkladů pro potřeby vedoucí oddělení, projektových manažerů a celého oddělení

2. Komunikace:

  • Koordinace interní a externí komunikace (e-maily, telefonáty)
  • Přivítání a asistence návštěvám
  • Zajištění plynulé komunikace mezi odděleními, projekty a oběhu dokladů.
  • Shromažďování a vedení evidence pro vyúčtování, tj. kontrola faktur a interních dokladů spojená s organizací kurzů v rámci svěřeného projektu

3. Finanční a účetní úkoly:

  • Evidence účetních dokladů a jejich předávání ekonomickému oddělení IPVZ
  • Spolupráce s ekonomickým/účetním oddělením

4. Další úkoly:

  • Další úkoly dle potřeby a pokynů nadřízeného
  • Asistence projektovým týmům dle potřeby a pokynů nadřízeného

Co od Vás očekáváme

  • Min. SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou
  • Samostatnost, pečlivost, systematičnost a orientaci na detail
  • Schopnost týmové spolupráce
  • Výborné komunikační dovednosti, včetně psaného projevu

Výhodou bude, pokud budete mít

  • Zkušenost se vzděláváním dospělých/ s přípravou a realizací projektů financovaných z různých zdrojů (např. ESF)

Co vám můžeme nabídnout

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Zvýhodněné stravování - 30 Kč za oběd
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“
  • Důraz na rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem

Pokud vás tato pozice oslovila, prosíme o zaslání motivačního dopisu, který nám pomůže lépe pochopit vaši motivaci a předpoklady pro tuto roli.

Personalista/ka

Hledáme parťáka do našeho HR týmu!

Máte chuť podílet se na finalizaci přechodu na nový personální a mzdový systém (Helios iNuvio) a čelit novým výzvám? Pokud Vás baví administrativa, jste profesionál a máte zkušenosti z oblasti lidských zdrojů, pak hledáme právě vás!

Co vás u nás čeká:

  • Zadávání dat do personálního systému
  • Správa docházkového systému
  • Kontrola dat při převodu na nový mzdový a personální systém
  • Samostatná personální agenda zaměstnanců hotelu (tvorba a zpracování pracovněprávních dokumentů), včetně cizinců
  • Zakládání a archivace dokumentů

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Výborná znalost českého jazyka
  • Běžná uživatelská znalost PC
  • Zkušenost se státní správou výhodou
  • Pečlivost a zodpovědnost
  • Prokazatelnou zkušenost s administrativou

Co vám můžeme nabídnout:

  • Flexibilní pracovní doba
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“

Pokud jste připraveni přijmout tuto zajímavou výzvu a stát se součástí našeho týmu, zašlete nám svůj profesní životopis a motivační dopis.

Nástup možný ihned/dohodou.

Instruktor/ka studijního oddělení

Studijní oddělení hledá motivovaného a organizačně zdatného kolegu/kolegyni na pozici Instruktor/ka studijního oddělení.

Naším posláním je podpora lékařů v jejich profesním rozvoji a příprava na atestační zkoušky, včetně zajištění související administrativní agendy.

Co Vás u nás čeká:

  • Organizační a administrativní zajištění atestačních zkoušek
  • Poskytování metodické podpory a konzultací v rámci atestačních zkoušek
  • Příprava a realizace pořádaných vzdělávacích akcí
  • Odpovědnost za dodržování nastavených procesů
  • Správa spisů (e-spis), jejich revize, controlling a digitalizace
  • Komunikace s žadateli, institucemi a kolegy napříč IPVZ
  • Spolupráce s Ministerstvem zdravotnictví ČR

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání
  • Výbornou znalost českého jazyka
  • Praxi v administrativě a pozitivní vztah k úřednické práci
  • Dobré vyjadřovací a organizační schopnosti
  • Týmovou spolupráci i samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
  • Aktivní přístup k řešení problémů a ke změnám
  • Schopnost efektivně zvládat náročné situace a udržet si klid i ve stresových momentech a při práci pod tlakem
  • Radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
  • Zkušenost ze vzdělávací instituce/ zdravotnického prostředí je výhodou, nikoliv podmínkou

Co nabízíme:

  • Možnost práce i na částečný úvazek (0,7 - 1,0)
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Občasný home office
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“
  • Důraz na rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem

Specialista/specialistka pro administraci veřejných zakázek

V rámci aktuálního intenzívního rozvoje čelíme mnoha příležitostem a výzvám, pro které hledáme zkušeného kolegu či kolegyni. V našem týmu budete hrát klíčovou roli při nastavování a řízení procesu administrace veřejných zakázek a zároveň budete podporovat jednotlivé odborné útvary IPVZ. Hledáme člověka se znalostí a praktickou zkušeností se zákonem o zadávání veřejných zakázek a výbornými organizačními a komunikačními schopnostmi.

Co Vás u nás čeká

  • Příprava a administrace veřejných zakázek podle ZZVZ a podle pravidel dotačních programů, administrace veřejných zakázek malého rozsahu podle vnitřních předpisů organizace
  • Příprava podkladů a zodpovědnost za realizaci zadávání veřejných zakázek v souladu s cíli, plány a schváleným rozpočtem organizace
  • Zodpovědnost za přípravu komplexní dokumentace k jednotlivým veřejným zakázkám v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy organizace
  • Úzká spolupráce v rámci oddělení veřejných zakázek, s jednotlivými odbornými útvary IPVZ a projektovými manažery a jejich podpora a odborné poradenství
  • Metodická podpora jednotlivých útvarů organizace při zpracování zadávací dokumentace a při realizaci veřejných zakázek malého rozsahu
  • Příprava smluvní dokumentace – podklady pro uzavírání smluv, provádění změn a revizí smluv
  • Zajištění administrativní agendy související s veřejnými zakázkami – plánování, evidence, archivace, výkaznictví, zveřejňování v registru smluv, práce s elektronickými nástroji


Co od vás očekáváme

  • Vysokoškolské vzdělání magisterské v oboru právo nebo ekonomie
  • Praxi v oblasti veřejných zakázek a detailní znalost příslušné legislativy
  • Orientaci v pravidlech pro výběrová řízení v rámci projektů financovaných ze Strukturálních fondů EU výhodou
  • Pokročilá znalost práce s MS Office, především Word, Excel, PowerPoint je podmínkou
  • Výborné organizační schopnosti, preciznost a zodpovědnost
  • Komunikační a poradenské dovednosti, ochotu spolupracovat s ostatními odděleními
  • Flexibilitu, orientaci na výsledek a schopnost pracovat pod časovým tlakem
  • Český jazyk na vynikající úrovni
  • Zkušenosti s elektronickým nástrojem Tender arena výhodou
  • Český jazyk na vynikající úrovni

Co Vám můžeme nabídnout

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“

Specialista/specialistka veřejných zakázek a investic - právník/právnička junior

V rámci aktuálního intenzívního rozvoje čelíme mnoha příležitostem a výzvám, pro které hledáme kolegu či kolegyni. V našem týmu budete hrát klíčovou roli v procesu administrace veřejných zakázek a zároveň budete podporovat jednotlivé odborné útvary IPVZ. Hledáme člověka s detailní znalostí zákona o zadávání veřejných zakázek a související legislativy a výbornými organizačními a komunikačními schopnostmi.

Co Vás u nás čeká

  • Poskytování právní podpory při přípravě a administraci veřejných zakázek podle ZZVZ a podle pravidel dotačních programů, administrace veřejných zakázek malého rozsahu podle vnitřních předpisů organizace
  • Právní revize podkladů pro realizaci zadávání veřejných zakázek v souladu s cíli, plány a schváleným rozpočtem organizace
  • Příprava komplexní smluvní dokumentace – uzavírání smluv, provádění změn a revizí smluv
  • Zodpovědnost za právní kontrolu komplexní dokumentace k jednotlivým veřejným zakázkám a její soulad s platnou legislativou a vnitřními předpisy organizace
  • Právní podpora administrace v procesu realizace, účast v hodnotících komisích, vyřizování námitek
  • Úzká spolupráce v rámci oddělení veřejných zakázek, s jednotlivými odbornými útvary IPVZ a projektovými manažery, poskytování právní podpory a poradenství
  • Metodická podpora jednotlivých útvarů organizace při zpracování zadávací dokumentace a při realizaci veřejných zakázek malého rozsahu
  • Zajištění administrativní agendy související s veřejnými zakázkami – plánování, evidence, archivace, výkaznictví, zveřejňování v registru smluv, práce s elektronickými nástroji


Co od vás očekáváme

  • Vysokoškolské vzdělání magisterské v oboru právo
  • Znalost veřejného práva, detailně zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a smluvního závazkového práva dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
  • Znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích, zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
  • Orientace v problematice veřejných financí a dotací, orientace v pravidlech pro výběrová řízení v rámci projektů financovaných ze Strukturálních fondů EU výhodou
  • Předchozí zkušenosti v oblasti veřejných zakázek a práce s elektronickým nástrojem Tender arena výhodou
  • Pokročilá znalost práce s MS Office, především Word, Excel, PowerPoint podmínkou
  • Výborné organizační schopnosti, preciznost a zodpovědnost
  • Komunikační a poradenské dovednosti, ochotu spolupracovat s ostatními odděleními
  • Flexibilitu, orientaci na výsledek a schopnost pracovat pod časovým tlakem
  • Český jazyk na vynikající úrovni

Co Vám můžeme nabídnout

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“

V případě zájmu pošlete svůj životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu hr@ipvz.cz.

Osobní údaje účastníků výběrového řízení jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce a budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou. Další informace o zpracování osobních údajů naleznete na stránce www.ipvz.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju.