Je vyžadována podpora jazyka JavaScript

Některé stránky na tomto webu vyžadují podporu jazyka JavaScript. Váš webový prohlížeč jazyk JavaScript nepodporuje nebo jazyk JavaScript není povolen.

Chcete-li zjistit, zda webový prohlížeč podporuje jazyk JavaScript nebo jazyk JavaScript chcete povolit, přečtěte si nápovědu k vašemu webovému prohlížeči.


Volná místa

Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) je příspěvkovou organizací přímo řízenou Ministerstvem zdravotnictví ČR. Již přes sedmdesát let organizuje specializační a celoživotní vzdělávání lékařů, zubních lékařů, farmaceutů a nelékařských zdravotnických pracovníků.

Vedoucí Katedry otorinolaryngologie

Ředitelka Institutu postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí/vedoucího Katedry otorinolaryngologie.

Vaší náplní práce bude zejména:

  • Rozvoj specializačního a celoživotního vzdělávání v oboru ORL a spolupráce s dalšími obory
  • Tvorba odborných posudků pro uznávání praxí z jiných oborů a ze zahraničí
  • Spolupráce na přípravě akreditací a vzdělávacích programů pro obor ORL
  • Řízení a rozvoj odborných a vzdělávacích aktivit katedry
  • Organizace a vedení postgraduálního vzdělávání odborníků v oboru ORL
  • Spolupráce s dalšími odbornými a vzdělávacími institucemi
  • Garantování odborné kvality výuky a metodického vedení výuky
  • Podíl na vědecké a publikační činnosti

Kvalifikační předpoklady:

  • Specializovaná způsobilost v oboru otorinolaryngologie a chirurgie hlavy a krku
  • Manažerská zkušenost s vedením týmu ve zdravotnictví
  • Praxe v lůžkovém zařízení fakultní nemocnice minimálně 10 let
  • Pedagogická praxe v oboru
  • Publikační činnost a vědecká činnost
  • Vědecko-pedagogický titul profesor/ka nebo docent/ka

Nabízíme:

  • Pracovní poměr s úvazkem ve výši 0,1
  • 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
  • Zvýhodněné stravování
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • Příjemné a přátelské pracovní prostředí

Životopis, motivační dopis a vlastní vizi směřování subkatedry zasílejte e-mailem na hr@ipvz.cza to nejpozději do 14.4.2025. 

Vedoucí Subkatedry dětské otorinolaryngologie

Ředitelka Institutu postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí/vedoucího Subkatedry dětské otorinolaryngologie.

Vaší náplní práce bude zejména:

  • Rozvoj specializačního a celoživotního vzdělávání v oboru dětské otorinolaryngologie a spolupráce s dalšími obory
  • Tvorba odborných posudků pro uznávání praxí z jiných oborů a ze zahraničí
  • Spolupráce na přípravě akreditací a vzdělávacích programů pro obor dětské otorinolaryngologie
  • Řízení a rozvoj odborných a vzdělávacích aktivit subkatedry
  • Organizace a vedení postgraduálního vzdělávání odborníků v oboru dětské otorinolaryngologie
  • Spolupráce s dalšími odbornými a vzdělávacími institucemi
  • Garantování odborné kvality výuky a metodického vedení výuky
  • Podíl na vědecké a publikační činnosti

Kvalifikační předpoklady:

  • Specializovaná způsobilost v oboru otorinolaryngologie a chirurgie hlavy a krku
  • Manažerská zkušenost s vedením týmu ve zdravotnictví
  • Praxe v lůžkovém zařízení fakultní nemocnice minimálně 10 let
  • Pedagogická praxe v oboru
  • Publikační činnost a vědecká činnost
  • Akademický titul Ph.D. či jeho ekvivalent

Nabízíme:

  • Pracovní poměr s úvazkem ve výši 0,1
  • 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
  • Zvýhodněné stravování
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • Příjemné a přátelské pracovní prostředí

ivotopis, motivační dopis a vlastní vizi směřování subkatedry zasílejte e-mailem na hr@ipvz.cza to nejpozději do 14.4.2025. 

Vedoucí Subkatedry foniatrie, pedaudiologie a klinické logopedie

Ředitelka Institutu postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí/vedoucího Subkatedry foniatrie, pedaudiologie a klinické logopedie.

Vaší náplní práce bude zejména:

  • Rozvoj specializačního a celoživotního vzdělávání v oboru foniatrie, pedaudiologie a klinické logopedie, a spolupráce s dalšími obory
  • Tvorba odborných posudků pro uznávání praxí z jiných oborů a ze zahraničí
  • Spolupráce na přípravě akreditací a vzdělávacích programů
  • Řízení a rozvoj odborných a vzdělávacích aktivit subkatedry
  • Organizace a vedení postgraduálního vzdělávání odborníků v oboru foniatrie, pedaudiologie a klinické logopedie
  • Spolupráce s dalšími odbornými a vzdělávacími institucemi
  • Garantování odborné kvality výuky a metodického vedení výuky
  • Podíl na vědecké a publikační činnosti

Kvalifikační předpoklady:

  • Atestace v oboru foniatrie
  • Manažerská zkušenost s vedením týmu ve zdravotnictví
  • Praxe v lůžkovém zařízení fakultní nemocnice minimálně 10 let
  • Pedagogická praxe v oboru
  • Publikační činnost a vědecká činnost
  • Akademický titul Ph.D. či jeho ekvivalent

Nabízíme:

  • Pracovní poměr s úvazkem ve výši 0,2
  • 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
  • Zvýhodněné stravování
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • Příjemné a přátelské pracovní prostředí

ivotopis, motivační dopis a vlastní vizi směřování subkatedry zasílejte e-mailem na hr@ipvz.cza to nejpozději do 14.4.2025. 

Technik/čka – provozní údržbář/ka

Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví se sídlem na Praze 10 hledá nového kolegu/kolegyni do Provozně-technického oddělení.

Co Vás čeká

  • kontrola čistoty, funkčnosti a preventivní údržba areálu včetně budov
  • údržbářské práce a opravy (budova, zařízení, vybavení)
  • montáž nově dodaného vybavení
  • zajištění činností souvisejících s odvozem odpadů
  • zimní úklid areálu (odklízení sněhu, posyp apod.)
  • péče o zeleň (ořezy, sekání apod.)
  • stěhování mobiliáře v rámci budovy
  • podílí se na odstranění provozních havárií
  • správa skladových provozních zásob (drogerie, papír)
  • příležitostní odvoz/dovoz materiálu a osob
  • dodržování platné legislativy a vnitřních předpisů organizace
  • další činnosti odpovídající dané pozici

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SOU/SŠ technického směru
  • řidičský průkaz sk. B - aktivní
  • základní znalost práce s počítačem (MS office – emaily, Word, Excel)

Výhodou bude, pokud budete mít

  • platné oprávnění dle nařízení vlády č. 194/2022 Sb. (původní vyhláška 50/1978 Sb, § 6)
  • praxi s údržbou veřejně přístupné budovy

Vašimi přednostmi by mělo být

  • pečlivost, spolehlivost, samostatnost a zodpovědnost
  • manuální zručnost
  • příjemné vystupování
  • aktivní přístup ke svěřené agendě

Co Vám můžeme nabídnout

  • flexibilní pracovní dobu
  • zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
  • občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • vzdělávací kurzy
  • příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • peněžní dary při životním jubileu
  • možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • nástup možný ihned nebo dle dohody

Projektový/á koordinátor/ka

Náplní práce je:

  • Zabezpečení realizace příslušných věcných klíčových aktivit projektu
  • Průběžné monitorování a vyhodnocování plnění projektů v rámci svěřených klíčových aktivit
  • Komunikace s cílovou skupinou, členy realizačního týmu, atd.
  • Kontrola plnění studijních povinností účastníků projektu
  • Řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu
  • Reportování stavu realizace projektu

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ, preferováno VŠ vzdělání
  • Výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
  • Uživatelskou znalost PC (MS Office, případně jiných kancelářských systémů)
  • Pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail
  • Zkušenost s administrativními činnostmi
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu

Výhodou:

  • Praxe v oblasti implementace a realizace projektů financovaných ESF
  • Znalost ISKP21+
  • Znalosti/zkušenosti/zájem o témata související se vzděláváním
  • Zkušenosti s projektovým řízením

 Nabízíme Vám:

  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + 4 sickdays
  • Zvýhodněné stravování - 30 Kč za oběd v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na sportovní a kulturní akce
  • Maximální podporu vzdělávání
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“

Odborný/á pracovník/ce - projektová kancelář

Co bude Vaším hlavním úkolem

  • Odpovědnost za zabezpečení realizace příslušných klíčových aktivit projektu,
  • spolupráce a komunikace s cílovou skupinou projektu a členy realizačního týmu,
  • účast na realizaci průběžných kontrol a monitoringu klíčové aktivity a dodržování nastaveného harmonogramu projektu,
  • přímá spolupráce s cílovou skupinou projektu – komunikace, zodpovídání dotazů cílové skupiny, pomoc při vstupu do projektu, provázení studiem.

Co od Vás očekáváme

  • Min. SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou,
  • aktivní znalost práce v Microsoft Office,
  • samostatnost, pečlivost, systematičnost a orientaci na detail,
  • schopnost týmové spolupráce,
  • výborné komunikační dovednosti, včetně psaného projevu.

Výhodou bude, pokud budete mít

  • Zkušenost se vzděláváním dospělých,
  • zkušenost s přípravou a realizací projektů financovaných z různých zdrojů (např. ESF),
  • znalost ISKP21+

Co vám můžeme nabídnout

  • Flexibilní pracovní dobu
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“

Více informací

Právník/právnička junior - veřejné zakázky, IT a smluvní právo

Co vás u nás čeká:

  • Poskytování právní podpory a administrace veřejných zakázek podle ZZVZ a podle pravidel dotačních programů, administrace veřejných zakázek malého rozsahu podle vnitřních předpisů organizace
  • Příprava podkladů v souladu s cíli, plány a schváleným rozpočtem organizace
  • Právní kontrola dokumentace a jejího souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy organizace
  • Příprava smluvní dokumentace – provádění změn a revizí smluv
  • Účast v hodnotících komisích, vyřizování námitek
  • Úzká spolupráce v rámci právního týmu a s jednotlivými odbornými útvary a projektovými manažery
  • Metodická podpora jednotlivých útvarů organizace při zpracování zadávací dokumentace a při realizaci veřejných zakázek malého rozsahu
  • Administrativní agenda – plánování, evidence, archivace, výkaznictví, zveřejňování v registru smluv, práce s elektronickými nástroji

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání magisterské v oboru právo
  • Znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a smluvního závazkového práva dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
  • Znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích, zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
  • Orientace v problematice veřejných financí a dotací, orientace v pravidlech pro výběrová řízení v rámci projektů financovaných ze Strukturálních fondů EU výhodou
  • Předchozí zkušenosti v oblasti veřejných zakázek a práce s elektronickým nástrojem Tender arena výhodou
  • Pokročilá znalost práce s MS Office, především Word, Excel, PowerPoint podmínkou
  • Organizační schopnosti, preciznost a zodpovědnost
  • Český jazyk a formální projev na vynikající úrovni

Co vám můžeme nabídnout:

  • Motivující platové ohodnocení
  • Flexibilní pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené + 4 sickdays
  • Zvýhodněné stravování - 30 Kč za oběd v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Nabízíme příspěvky z fondu FKSP
  • Maximální podpora vzdělávání
  • Po dohodě možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“

Pokud máte zájem o tuto pozici a chcete se stát součástí našeho týmu, zašlete nám svůj profesní životopis a motivační dopis.

Nástup možný ihned/dohodou.

Více informací

Kuchař/ka

Baví Vás vaření? Jste pečliví a spolehliví? Láká Vás stát se součástí týmu hotelové kuchyně?  Pokud ano, možná hledáme právě Vás!

Co Vás čeká:

  • Příprava masa, drůbeže a ryb pro naše lahodné pokrmy.
  • Vytváření specialit studené i teplé kuchyně, které potěší každého gurmána.
  • Příprava tradičních českých jídel a dalších gastronomických lahůdek.
  • Dodržování hygienických a bezpečnostních standardů.

Co od Vás očekáváme:

  • Výuční list v oblasti gastronomie.
  • Zodpovědnost, samostatnost a pečlivost.
  • Spolehlivost a smysl pro detail.

Co Vám nabízíme:

  • Stabilní hlavní pracovní poměr s pravidelnou a včasnou výplatou mzdy.
  • Zvýhodněné stravování – protože víme, že láska prochází žaludkem.
  • Příspěvek na penzijní připojištění – myslíme na vaši budoucnost.
  • Příspěvek na dovolenou a dětské tábory – odpočinek je důležitý.
  • Příspěvek na rehabilitační péči – zdraví na prvním místě.
  • Příspěvek na kulturní, vzdělávací a sportovní akce – podpora vašich zájmů.
  • Peněžní dary při životním jubileu – oslavujeme s vámi.
  • 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna – více času pro vás.
  • Zázemí stabilní a seriózní společnosti s dlouholetou tradicí.
  • Příjemné a přátelské pracovní prostředí – protože týmová práce je klíčová.
  • Výbornou dostupnost MHD – pracoviště přímo u stanice metra C Budějovická.
  • Možnost parkování a ubytování – pohodlí na dosah.

Jak se přihlásit:
Máte zájem? Pošlete nám svůj životopis!

Pro více informací kontaktujte našeho F&B Managera Petra Kořínka na tel. 602 759 015.

Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu, který si váží svých zaměstnanců a nabízí stabilní zázemí s dlouholetou tradicí!

Kontrolor/ka, archivář/ka

Co bude Vaší náplní práce?

  • hloubková kontrola proběhlých i aktuálních spisů
  • vyzývání příjemců dotace k doplnění nutných dokumentů
  • archivace spisů
  • odpovědnost za dodržování nastavených procesů
  • znalost Metodiky dotace rezidenčních míst

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • výbornou znalost českého jazyka
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědnost

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek
  • platové podmínky dle příslušného nařízení vlády pro příspěvkové organizace s ohledem na délku odborné praxe a dosažené vzdělání
  • pružnou pracovní dobu s pevným jádrem 9 – 14:30
  • 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna
  • dotované stravování – polední menu v ceně 30 Kč, výběr z několika druhů jídel
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na dovolenou, dětské tábory, kulturní i sportovní akce
  • pracoviště s výbornou dostupností MHD i s možností parkování
  • podporu dalšího vzdělávání a profesního rozvoje
  • zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
  • maximální podporu v rámci převzetí nových kompetencí
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí s profesně i lidsky kvalitními kolegy

Projektový/á manažer/ka – projekty zaměřené na vzdělávání ve zdravotnictví

Vaší náplní práce bude:

  • Řízení a administrace svěřených projektů v úzké spolupráci s projektovým týmem a projektovou kanceláří
  • Odpovědnost za svěřené projekty v souladu se všemi pravidly, včetně dodržování pravidel daného OP/výzvy
  • Kontrola vedení evidence a záznamů o stavu projektu, kontrola uchovávání projektové dokumentace, harmonogramu projektu
  • Finanční plánování a příprava podkladů pro žádosti o platby a zprávy o realizaci
  • Reporting realizovaných projektů
  • Příprava podkladů pro kontroly a audity
  • Průběžná identifikace rizik projektu a spolu s nositelem projektu návrh způsobů jejich eliminace / minimalizace

Požadujeme:

  • Zkušenosti s dotačními projekty: Praktické zkušenosti s řízením a administrací dotačních projektů, výhodou je znalost systémů ISKP21+
  • Strategické myšlení: Schopnost nadhledu a strategického pohledu
  • Organizační schopnosti: Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a týmová spolupráce

Výhodou:

  • Zkušenost s PO OSS a projekty v rámci OPZ, OPZ+ či jiných OP
  • Znalost zákona č. 95/2004 Sb. a č. 96/2004 Sb. v platném znění
  • Zkušenost se vzděláváním zdravotnických pracovníků

Nabízíme Vám:

  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za zvýhodněné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění,
  • Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“

Finanční účetní

Co vás u nás čeká:

  • Správa centrálního e-mailu fakturace a evidence dodavatelů
  • Zaúčtování faktur přijatých a účtování běžných účetních operací
  • Příprava platebních příkazů, kontrola plateb a správa upomínek, komunikace s dodavateli
  • Evidence a archivace faktur
  • Spolupráce při inventarizaci pohledávek a závazků, správa svěřených saldokontních účtů
  • Spolupráce na zpracování měsíčních a ročních závěrek

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
  • Uživatelskou znalost PC (MS Office, případně jiných kancelářských systémů)
  • Pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail
  • Samostatnost a schopnost práce v týmu
  • Podmínkou je chápat a znát účetní principy, znát jaké jsou typy dokladů (zálohová faktura, faktura, dobropis)
  • Výhodou je znalost SW Helios Inuvio a znalost účetnictví příspěvkových organizací

Co vám můžeme nabídnout:

  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + 4 sickdays
  • Zvýhodněné stravování - 30 Kč za polední menu v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na sportovní a kulturní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Po dohodě možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“

Pokud máte zájem o tuto pozici a chcete se stát součástí našeho týmu, zašlete nám svůj profesní životopis a motivační dopis.

Nástup možný ihned/dohodou.

Administrativní asistent/ka projektové kanceláře

Co bude Vaší náplní práce?

  • Administrativní podpora projektové kanceláře
  • Příprava a zpracování projektových dokumentů včetně jejich skenování, kopírování a archivace
  • Vyřizování interní i externí e-mailové a telefonické komunikace
  • Správa kalendáře oddělení
  • Tvorba zápisů z porad
  • Evidence účetních dokladů
  • Komunikace a spolupráce napříč jednotlivými projekty, týmy a odděleními

Požadujeme:

  • Zkušenost s administrativními činnostmi
  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, případně jiných kancelářských systémů)
  • Výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
  • Velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost

Výhodou:

  • Zájem o témata související se vzděláváním
  • Zkušenost s realizací projektů

Nabízíme Vám:

  • Spolupráci na plný úvazek
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za zvýhodněné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění,
  • Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“

Láká Vás naše nabídka? Neváhejte nám zaslat svůj životopis!

Instruktor/ka studijního oddělení

Vaší náplní práce bude:

  • Organizační a administrativní zajištění atestačních zkoušek
  • Poskytování metodické podpory a konzultací v rámci atestačních zkoušek
  • Příprava a realizace pořádaných vzdělávacích akcí
  • Odpovědnost za dodržování nastavených procesů
  • Správa spisů (e-spis), jejich revize, controlling a digitalizace
  • Komunikace s žadateli, institucemi a kolegy napříč IPVZ
  • Spolupráce s Ministerstvem zdravotnictví ČR

Očekáváme od Vás:

  • SŠ vzdělání (zdravotnické vzdělání výhodou)
  • Výbornou znalost českého jazyka
  • Praxi v administrativě a pozitivní vztah k úřednické práci
  • Dobré vyjadřovací a organizační schopnosti
  • Týmovou spolupráci i samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
  • Aktivní přístup k řešení problémů a ke změnám
  • Schopnost efektivně zvládat náročné situace a udržet si klid i ve stresových momentech a při práci pod tlakem
  • Radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
  • Zkušenost ze vzdělávací instituce/ zdravotnického prostředí je výhodou, nikoliv podmínkou

Nabízíme Vám:

  • Spolupráci na částečný úvazek (0,7 – 0,8)
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Občasný home office
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“

Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis!

Finanční kontrolor/ka projektů EU

Do projektové kanceláře hledáme zodpovědného a pečlivého kolegu/kolegyni na pozici Finanční / ho kontrolora / kontrolorky projektů financovaných z fondů EU (např. OPZ+, IROP, OP TAK aj.).

Co bude Vaší náplní práce?

  • Kontrola finanční správnosti, oprávněnosti výdajů a souladu s pravidly dotačních titulů, a to jak u přípravné, tak realizační a závěrečné fáze projektů.
  • Kontrola způsobilosti a oprávněnosti výdajů u projektů spolufinancovaných z fondů EU (OPZ+, IROP aj.)
  • Kontrola souladu výdajů s rozpočtem projektu, dotačními pravidly a vnitřními předpisy organizace
  • Ověřování správnosti účetních dokladů a jejich vazby na projektové aktivity
  • Kontrola průběžných a závěrečných zpráv o realizaci z finančního hlediska
  • Prověřování zadávání veřejných zakázek v rámci projektů (včetně VZMR)
  • Spolupráce při zpracování žádostí o platbu a přípravě podkladů pro poskytovatele dotace
  • Příprava podkladů a účast při interních i externích kontrolách (např. poskytovatel, audit, zřizovatel)
  • Evidence a archivace dokumentace související s projekty a jejich financování
  • Sledování změn metodických pokynů a pravidel souvisejících s dotačním prostředím

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxi v oblasti veřejných financí, účetnictví nebo kontrolní činnosti výhodou
  • Zkušenost s projekty financovanými z EU fondů (např. OPZ+, IROP, OP JAK apod.)
  • Znalost pravidel způsobilých výdajů a orientace v metodikách operačních programů
  • Znalost účetnictví příspěvkových organizací (podle vyhl. 410/2009 Sb.) výhodou
  • Důslednost, pečlivost, schopnost samostatně vyhodnocovat nesrovnalosti
  • Dobrou znalost MS Excel a práce s dokumentací
  • Orientace ve veřejných zakázkách výhodou

Nabízíme Vám:

  • Spolupráci na zkrácený úvazek, případně možnost DPP, DPČ
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Občasný home office
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“

Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte nám zaslat svůj životopis.

V případě zájmu pošlete svůj životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu hr@ipvz.cz.

Osobní údaje účastníků výběrového řízení jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce a budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou. Další informace o zpracování osobních údajů naleznete na stránce www.ipvz.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju.