Je vyžadována podpora jazyka JavaScript
Některé stránky na tomto webu vyžadují podporu jazyka JavaScript. Váš webový prohlížeč jazyk JavaScript nepodporuje nebo jazyk JavaScript není povolen.
Chcete-li zjistit, zda webový prohlížeč podporuje jazyk JavaScript nebo jazyk JavaScript chcete povolit, přečtěte si nápovědu k vašemu webovému prohlížeči.
Volná místa
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) je příspěvkovou organizací přímo řízenou Ministerstvem zdravotnictví ČR. Již přes sedmdesát let organizuje specializační a celoživotní vzdělávání lékařů, zubních lékařů, farmaceutů a nelékařských zdravotnických pracovníků.
Ředitelka Institutu postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí/vedoucího Katedry otorinolaryngologie.
Vaší náplní práce bude zejména:
- Rozvoj specializačního a celoživotního vzdělávání v oboru ORL a spolupráce s dalšími obory
- Tvorba odborných posudků pro uznávání praxí z jiných oborů a ze zahraničí
- Spolupráce na přípravě akreditací a vzdělávacích programů pro obor ORL
- Řízení a rozvoj odborných a vzdělávacích aktivit katedry
- Organizace a vedení postgraduálního vzdělávání odborníků v oboru ORL
- Spolupráce s dalšími odbornými a vzdělávacími institucemi
- Garantování odborné kvality výuky a metodického vedení výuky
- Podíl na vědecké a publikační činnosti
Kvalifikační předpoklady:
- Specializovaná způsobilost v oboru otorinolaryngologie a chirurgie hlavy a krku
- Manažerská zkušenost s vedením týmu ve zdravotnictví
- Praxe v lůžkovém zařízení fakultní nemocnice minimálně 10 let
- Pedagogická praxe v oboru
- Publikační činnost a vědecká činnost
- Vědecko-pedagogický titul profesor/ka nebo docent/ka
Nabízíme:
- Pracovní poměr s úvazkem ve výši 0,1
- 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
- Zvýhodněné stravování
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- Příjemné a přátelské pracovní prostředí
Životopis, motivační dopis a vlastní vizi směřování subkatedry zasílejte e-mailem na hr@ipvz.cz, a to nejpozději do 14.4.2025.
Ředitelka Institutu postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí/vedoucího Subkatedry dětské otorinolaryngologie.
Vaší náplní práce bude zejména:
- Rozvoj specializačního a celoživotního vzdělávání v oboru dětské otorinolaryngologie a spolupráce s dalšími obory
- Tvorba odborných posudků pro uznávání praxí z jiných oborů a ze zahraničí
- Spolupráce na přípravě akreditací a vzdělávacích programů pro obor dětské otorinolaryngologie
- Řízení a rozvoj odborných a vzdělávacích aktivit subkatedry
- Organizace a vedení postgraduálního vzdělávání odborníků v oboru dětské otorinolaryngologie
- Spolupráce s dalšími odbornými a vzdělávacími institucemi
- Garantování odborné kvality výuky a metodického vedení výuky
- Podíl na vědecké a publikační činnosti
Kvalifikační předpoklady:
- Specializovaná způsobilost v oboru otorinolaryngologie a chirurgie hlavy a krku
- Manažerská zkušenost s vedením týmu ve zdravotnictví
- Praxe v lůžkovém zařízení fakultní nemocnice minimálně 10 let
- Pedagogická praxe v oboru
- Publikační činnost a vědecká činnost
- Akademický titul Ph.D. či jeho ekvivalent
Nabízíme:
- Pracovní poměr s úvazkem ve výši 0,1
- 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
- Zvýhodněné stravování
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- Příjemné a přátelské pracovní prostředí
ivotopis, motivační dopis a vlastní vizi směřování subkatedry zasílejte e-mailem na hr@ipvz.cz, a to nejpozději do 14.4.2025.
Ředitelka Institutu postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice vedoucí/vedoucího Subkatedry foniatrie, pedaudiologie a klinické logopedie.
Vaší náplní práce bude zejména:
- Rozvoj specializačního a celoživotního vzdělávání v oboru foniatrie, pedaudiologie a klinické logopedie, a spolupráce s dalšími obory
- Tvorba odborných posudků pro uznávání praxí z jiných oborů a ze zahraničí
- Spolupráce na přípravě akreditací a vzdělávacích programů
- Řízení a rozvoj odborných a vzdělávacích aktivit subkatedry
- Organizace a vedení postgraduálního vzdělávání odborníků v oboru foniatrie, pedaudiologie a klinické logopedie
- Spolupráce s dalšími odbornými a vzdělávacími institucemi
- Garantování odborné kvality výuky a metodického vedení výuky
- Podíl na vědecké a publikační činnosti
Kvalifikační předpoklady:
- Atestace v oboru foniatrie
- Manažerská zkušenost s vedením týmu ve zdravotnictví
- Praxe v lůžkovém zařízení fakultní nemocnice minimálně 10 let
- Pedagogická praxe v oboru
- Publikační činnost a vědecká činnost
- Akademický titul Ph.D. či jeho ekvivalent
Nabízíme:
- Pracovní poměr s úvazkem ve výši 0,2
- 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
- Zvýhodněné stravování
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- Příjemné a přátelské pracovní prostředí
ivotopis, motivační dopis a vlastní vizi směřování subkatedry zasílejte e-mailem na hr@ipvz.cz, a to nejpozději do 14.4.2025.
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví se sídlem na Praze 10 hledá nového kolegu/kolegyni do Provozně-technického oddělení.
Co Vás čeká
- kontrola čistoty, funkčnosti a preventivní údržba areálu včetně budov
- údržbářské práce a opravy (budova, zařízení, vybavení)
- montáž nově dodaného vybavení
- zajištění činností souvisejících s odvozem odpadů
- zimní úklid areálu (odklízení sněhu, posyp apod.)
- péče o zeleň (ořezy, sekání apod.)
- stěhování mobiliáře v rámci budovy
- podílí se na odstranění provozních havárií
- správa skladových provozních zásob (drogerie, papír)
- příležitostní odvoz/dovoz materiálu a osob
- dodržování platné legislativy a vnitřních předpisů organizace
- další činnosti odpovídající dané pozici
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SOU/SŠ technického směru
- řidičský průkaz sk. B - aktivní
- základní znalost práce s počítačem (MS office – emaily, Word, Excel)
Výhodou bude, pokud budete mít
- platné oprávnění dle nařízení vlády č. 194/2022 Sb. (původní vyhláška 50/1978 Sb, § 6)
- praxi s údržbou veřejně přístupné budovy
Vašimi přednostmi by mělo být
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost a zodpovědnost
- manuální zručnost
- příjemné vystupování
- aktivní přístup ke svěřené agendě
Co Vám můžeme nabídnout
- flexibilní pracovní dobu
- zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
- občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- vzdělávací kurzy
- příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- peněžní dary při životním jubileu
- možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- nástup možný ihned nebo dle dohody
Náplní práce je:
- Zabezpečení realizace příslušných věcných klíčových aktivit projektu
- Průběžné monitorování a vyhodnocování plnění projektů v rámci svěřených klíčových aktivit
- Komunikace s cílovou skupinou, členy realizačního týmu, atd.
- Kontrola plnění studijních povinností účastníků projektu
- Řízení a kontrola kompletní dokumentace k projektu
- Reportování stavu realizace projektu
Požadujeme:
- Minimálně SŠ, preferováno VŠ vzdělání
- Výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
- Uživatelskou znalost PC (MS Office, případně jiných kancelářských systémů)
- Pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail
- Zkušenost s administrativními činnostmi
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Výhodou:
- Praxe v oblasti implementace a realizace projektů financovaných ESF
- Znalost ISKP21+
- Znalosti/zkušenosti/zájem o témata související se vzděláváním
- Zkušenosti s projektovým řízením
Nabízíme Vám:
- Odpovídající platové ohodnocení
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené + 4 sickdays
- Zvýhodněné stravování - 30 Kč za oběd v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na sportovní a kulturní akce
- Maximální podporu vzdělávání
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“
Co bude Vaším hlavním úkolem
- Odpovědnost za zabezpečení realizace příslušných klíčových aktivit projektu,
- spolupráce a komunikace s cílovou skupinou projektu a členy realizačního týmu,
- účast na realizaci průběžných kontrol a monitoringu klíčové aktivity a dodržování nastaveného harmonogramu projektu,
- přímá spolupráce s cílovou skupinou projektu – komunikace, zodpovídání dotazů cílové skupiny, pomoc při vstupu do projektu, provázení studiem.
Co od Vás očekáváme
- Min. SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou,
- aktivní znalost práce v Microsoft Office,
- samostatnost, pečlivost, systematičnost a orientaci na detail,
- schopnost týmové spolupráce,
- výborné komunikační dovednosti, včetně psaného projevu.
Výhodou bude, pokud budete mít
- Zkušenost se vzděláváním dospělých,
- zkušenost s přípravou a realizací projektů financovaných z různých zdrojů (např. ESF),
- znalost ISKP21+
Co vám můžeme nabídnout
- Flexibilní pracovní dobu
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za oběd v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“
Více informací
Co vás u nás čeká:
- Poskytování právní podpory a administrace veřejných zakázek podle ZZVZ a podle pravidel dotačních programů, administrace veřejných zakázek malého rozsahu podle vnitřních předpisů organizace
- Příprava podkladů v souladu s cíli, plány a schváleným rozpočtem organizace
- Právní kontrola dokumentace a jejího souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy organizace
- Příprava smluvní dokumentace – provádění změn a revizí smluv
- Účast v hodnotících komisích, vyřizování námitek
- Úzká spolupráce v rámci právního týmu a s jednotlivými odbornými útvary a projektovými manažery
- Metodická podpora jednotlivých útvarů organizace při zpracování zadávací dokumentace a při realizaci veřejných zakázek malého rozsahu
- Administrativní agenda – plánování, evidence, archivace, výkaznictví, zveřejňování v registru smluv, práce s elektronickými nástroji
Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání magisterské v oboru právo
- Znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a smluvního závazkového práva dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
- Znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích, zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
- Orientace v problematice veřejných financí a dotací, orientace v pravidlech pro výběrová řízení v rámci projektů financovaných ze Strukturálních fondů EU výhodou
- Předchozí zkušenosti v oblasti veřejných zakázek a práce s elektronickým nástrojem Tender arena výhodou
- Pokročilá znalost práce s MS Office, především Word, Excel, PowerPoint podmínkou
- Organizační schopnosti, preciznost a zodpovědnost
- Český jazyk a formální projev na vynikající úrovni
Co vám můžeme nabídnout:
- Motivující platové ohodnocení
- Flexibilní pracovní doba
- 5 týdnů dovolené + 4 sickdays
- Zvýhodněné stravování - 30 Kč za oběd v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Nabízíme příspěvky z fondu FKSP
- Maximální podpora vzdělávání
- Po dohodě možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Pracujeme v kancelářích, nikoliv „open space“
Pokud máte zájem o tuto pozici a chcete se stát součástí našeho týmu, zašlete nám svůj profesní životopis a motivační dopis.
Nástup možný ihned/dohodou.
Více informací
Baví Vás vaření? Jste pečliví a spolehliví? Láká Vás stát se součástí týmu hotelové kuchyně? Pokud ano, možná hledáme právě Vás!
Co Vás čeká:
- Příprava masa, drůbeže a ryb pro naše lahodné pokrmy.
- Vytváření specialit studené i teplé kuchyně, které potěší každého gurmána.
- Příprava tradičních českých jídel a dalších gastronomických lahůdek.
- Dodržování hygienických a bezpečnostních standardů.
Co od Vás očekáváme:
- Výuční list v oblasti gastronomie.
- Zodpovědnost, samostatnost a pečlivost.
- Spolehlivost a smysl pro detail.
Co Vám nabízíme:
- Stabilní hlavní pracovní poměr s pravidelnou a včasnou výplatou mzdy.
- Zvýhodněné stravování – protože víme, že láska prochází žaludkem.
- Příspěvek na penzijní připojištění – myslíme na vaši budoucnost.
- Příspěvek na dovolenou a dětské tábory – odpočinek je důležitý.
- Příspěvek na rehabilitační péči – zdraví na prvním místě.
- Příspěvek na kulturní, vzdělávací a sportovní akce – podpora vašich zájmů.
- Peněžní dary při životním jubileu – oslavujeme s vámi.
- 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna – více času pro vás.
- Zázemí stabilní a seriózní společnosti s dlouholetou tradicí.
- Příjemné a přátelské pracovní prostředí – protože týmová práce je klíčová.
- Výbornou dostupnost MHD – pracoviště přímo u stanice metra C Budějovická.
- Možnost parkování a ubytování – pohodlí na dosah.
Jak se přihlásit:
Máte zájem? Pošlete nám svůj životopis!
Pro více informací kontaktujte našeho F&B Managera Petra Kořínka na tel. 602 759 015.
Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu, který si váží svých zaměstnanců a nabízí stabilní zázemí s dlouholetou tradicí!
Co bude Vaší náplní práce?
- hloubková kontrola proběhlých i aktuálních spisů
- vyzývání příjemců dotace k doplnění nutných dokumentů
- archivace spisů
- odpovědnost za dodržování nastavených procesů
- znalost Metodiky dotace rezidenčních míst
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- výbornou znalost českého jazyka
- pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
Nabízíme:
- plný pracovní úvazek
- platové podmínky dle příslušného nařízení vlády pro příspěvkové organizace s ohledem na délku odborné praxe a dosažené vzdělání
- pružnou pracovní dobu s pevným jádrem 9 – 14:30
- 5 týdnů dovolené a 4 dny indispozičního volna
- dotované stravování – polední menu v ceně 30 Kč, výběr z několika druhů jídel
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na dovolenou, dětské tábory, kulturní i sportovní akce
- pracoviště s výbornou dostupností MHD i s možností parkování
- podporu dalšího vzdělávání a profesního rozvoje
- zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- maximální podporu v rámci převzetí nových kompetencí
- příjemné a přátelské pracovní prostředí s profesně i lidsky kvalitními kolegy
Vaší náplní práce bude:
- Řízení a administrace svěřených projektů v úzké spolupráci s projektovým týmem a projektovou kanceláří
- Odpovědnost za svěřené projekty v souladu se všemi pravidly, včetně dodržování pravidel daného OP/výzvy
- Kontrola vedení evidence a záznamů o stavu projektu, kontrola uchovávání projektové dokumentace, harmonogramu projektu
- Finanční plánování a příprava podkladů pro žádosti o platby a zprávy o realizaci
- Reporting realizovaných projektů
- Příprava podkladů pro kontroly a audity
- Průběžná identifikace rizik projektu a spolu s nositelem projektu návrh způsobů jejich eliminace / minimalizace
Požadujeme:
- Zkušenosti s dotačními projekty: Praktické zkušenosti s řízením a administrací dotačních projektů, výhodou je znalost systémů ISKP21+
- Strategické myšlení: Schopnost nadhledu a strategického pohledu
- Organizační schopnosti: Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a týmová spolupráce
Výhodou:
- Zkušenost s PO OSS a projekty v rámci OPZ, OPZ+ či jiných OP
- Znalost zákona č. 95/2004 Sb. a č. 96/2004 Sb. v platném znění
- Zkušenost se vzděláváním zdravotnických pracovníků
Nabízíme Vám:
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za zvýhodněné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění,
- Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“
Co vás u nás čeká:
- Správa centrálního e-mailu fakturace a evidence dodavatelů
- Zaúčtování faktur přijatých a účtování běžných účetních operací
- Příprava platebních příkazů, kontrola plateb a správa upomínek, komunikace s dodavateli
- Evidence a archivace faktur
- Spolupráce při inventarizaci pohledávek a závazků, správa svěřených saldokontních účtů
- Spolupráce na zpracování měsíčních a ročních závěrek
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
- Uživatelskou znalost PC (MS Office, případně jiných kancelářských systémů)
- Pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail
- Samostatnost a schopnost práce v týmu
- Podmínkou je chápat a znát účetní principy, znát jaké jsou typy dokladů (zálohová faktura, faktura, dobropis)
- Výhodou je znalost SW Helios Inuvio a znalost účetnictví příspěvkových organizací
Co vám můžeme nabídnout:
- Odpovídající platové ohodnocení
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené + 4 sickdays
- Zvýhodněné stravování - 30 Kč za polední menu v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Příspěvek na sportovní a kulturní akce
- Vzdělávací kurzy
- Po dohodě možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“
Pokud máte zájem o tuto pozici a chcete se stát součástí našeho týmu, zašlete nám svůj profesní životopis a motivační dopis.
Nástup možný ihned/dohodou.
Co bude Vaší náplní práce?
- Administrativní podpora projektové kanceláře
- Příprava a zpracování projektových dokumentů včetně jejich skenování, kopírování a archivace
- Vyřizování interní i externí e-mailové a telefonické komunikace
- Správa kalendáře oddělení
- Tvorba zápisů z porad
- Evidence účetních dokladů
- Komunikace a spolupráce napříč jednotlivými projekty, týmy a odděleními
Požadujeme:
- Zkušenost s administrativními činnostmi
- Minimálně SŠ vzdělání
- Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, případně jiných kancelářských systémů)
- Výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
- Velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost
Výhodou:
- Zájem o témata související se vzděláváním
- Zkušenost s realizací projektů
Nabízíme Vám:
- Spolupráci na plný úvazek
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za zvýhodněné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění,
- Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“
Láká Vás naše nabídka? Neváhejte nám zaslat svůj životopis!
Vaší náplní práce bude:
- Organizační a administrativní zajištění atestačních zkoušek
- Poskytování metodické podpory a konzultací v rámci atestačních zkoušek
- Příprava a realizace pořádaných vzdělávacích akcí
- Odpovědnost za dodržování nastavených procesů
- Správa spisů (e-spis), jejich revize, controlling a digitalizace
- Komunikace s žadateli, institucemi a kolegy napříč IPVZ
- Spolupráce s Ministerstvem zdravotnictví ČR
Očekáváme od Vás:
- SŠ vzdělání (zdravotnické vzdělání výhodou)
- Výbornou znalost českého jazyka
- Praxi v administrativě a pozitivní vztah k úřednické práci
- Dobré vyjadřovací a organizační schopnosti
- Týmovou spolupráci i samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
- Aktivní přístup k řešení problémů a ke změnám
- Schopnost efektivně zvládat náročné situace a udržet si klid i ve stresových momentech a při práci pod tlakem
- Radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
- Zkušenost ze vzdělávací instituce/ zdravotnického prostředí je výhodou, nikoliv podmínkou
Nabízíme Vám:
- Spolupráci na částečný úvazek (0,7 – 0,8)
- Flexibilní pracovní dobu
- Občasný home office
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“
Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis!
Do projektové kanceláře hledáme zodpovědného a pečlivého kolegu/kolegyni na pozici Finanční / ho kontrolora / kontrolorky projektů financovaných z fondů EU (např. OPZ+, IROP, OP TAK aj.).
Co bude Vaší náplní práce?
- Kontrola finanční správnosti, oprávněnosti výdajů a souladu s pravidly dotačních titulů, a to jak u přípravné, tak realizační a závěrečné fáze projektů.
- Kontrola způsobilosti a oprávněnosti výdajů u projektů spolufinancovaných z fondů EU (OPZ+, IROP aj.)
- Kontrola souladu výdajů s rozpočtem projektu, dotačními pravidly a vnitřními předpisy organizace
- Ověřování správnosti účetních dokladů a jejich vazby na projektové aktivity
- Kontrola průběžných a závěrečných zpráv o realizaci z finančního hlediska
- Prověřování zadávání veřejných zakázek v rámci projektů (včetně VZMR)
- Spolupráce při zpracování žádostí o platbu a přípravě podkladů pro poskytovatele dotace
- Příprava podkladů a účast při interních i externích kontrolách (např. poskytovatel, audit, zřizovatel)
- Evidence a archivace dokumentace související s projekty a jejich financování
- Sledování změn metodických pokynů a pravidel souvisejících s dotačním prostředím
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Praxi v oblasti veřejných financí, účetnictví nebo kontrolní činnosti výhodou
- Zkušenost s projekty financovanými z EU fondů (např. OPZ+, IROP, OP JAK apod.)
- Znalost pravidel způsobilých výdajů a orientace v metodikách operačních programů
- Znalost účetnictví příspěvkových organizací (podle vyhl. 410/2009 Sb.) výhodou
- Důslednost, pečlivost, schopnost samostatně vyhodnocovat nesrovnalosti
- Dobrou znalost MS Excel a práce s dokumentací
- Orientace ve veřejných zakázkách výhodou
Nabízíme Vám:
- Spolupráci na zkrácený úvazek, případně možnost DPP, DPČ
- Flexibilní pracovní dobu
- Občasný home office
- Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
- Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
- Peněžní dary při životním jubileu
- Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
- Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“
Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte nám zaslat svůj životopis.
V případě zájmu pošlete svůj životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu hr@ipvz.cz.
Osobní údaje účastníků výběrového řízení jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce a budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou. Další informace o zpracování osobních údajů naleznete na stránce www.ipvz.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju.