Je vyžadována podpora jazyka JavaScript

Některé stránky na tomto webu vyžadují podporu jazyka JavaScript. Váš webový prohlížeč jazyk JavaScript nepodporuje nebo jazyk JavaScript není povolen.

Chcete-li zjistit, zda webový prohlížeč podporuje jazyk JavaScript nebo jazyk JavaScript chcete povolit, přečtěte si nápovědu k vašemu webovému prohlížeči.


Volná místa

Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví (IPVZ) je příspěvkovou organizací přímo řízenou Ministerstvem zdravotnictví ČR. Již přes sedmdesát let organizuje specializační a celoživotní vzdělávání lékařů, zubních lékařů, farmaceutů a nelékařských zdravotnických pracovníků.

Finanční účetní - Junior

Co vás u nás čeká:

  • Správa centrálního e-mailu fakturace a evidence dodavatelů
  • Zaúčtování faktur přijatých a účtování běžných účetních operací
  • Příprava platebních příkazů, kontrola plateb a správa upomínek, komunikace s dodavateli
  • Evidence a archivace faktur
  • Spolupráce při inventarizaci pohledávek a závazků, správa svěřených saldokontních účtů
  • Spolupráce na zpracování měsíčních a ročních závěrek

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
  • Uživatelskou znalost PC (MS Office - zejména Excel, případně jiných kancelářských systémů)
  • Pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail
  • Samostatnost a schopnost práce v týmu
  • Podmínkou je chápat a znát účetní principy, znát jaké jsou typy dokladů (zálohová faktura, faktura, dobropis)
  • Výhodou je znalost SW Helios Inuvio a znalost účetnictví příspěvkových organizací

Co vám můžeme nabídnout:

  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + 4 sickdays
  • Zvýhodněné stravování - 30 Kč za polední menu v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na sportovní a kulturní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Po dohodě možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“

Pokud máte zájem o tuto pozici a chcete se stát součástí našeho týmu, zašlete nám svůj profesní životopis a motivační dopis.

Nástup možný ihned/dohodou.

Administrativní asistent/ka projektové kanceláře

Co bude Vaší náplní práce?

  • Administrativní podpora projektové kanceláře
  • Příprava a zpracování projektových dokumentů včetně jejich skenování, kopírování a archivace
  • Vyřizování interní i externí e-mailové a telefonické komunikace
  • Správa kalendáře oddělení
  • Tvorba zápisů z porad
  • Evidence účetních dokladů
  • Komunikace a spolupráce napříč jednotlivými projekty, týmy a odděleními

Požadujeme:

  • Zkušenost s administrativními činnostmi
  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, případně jiných kancelářských systémů)
  • Výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
  • Velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost

Výhodou:

  • Zájem o témata související se vzděláváním
  • Zkušenost s realizací projektů

Nabízíme Vám:

  • Spolupráci na plný úvazek
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + 4 dny indispozičního volna
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za zvýhodněné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění,
  • Příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“

Láká Vás naše nabídka? Neváhejte nám zaslat svůj životopis!

Koordinátor/ka finanční kontroly dotačních projektů

Do projektové kanceláře hledáme zodpovědného a pečlivého kolegu/kolegyni na pozici Koordinátor/ka finanční kontroly dotačních projektů

Co bude Vaší náplní práce?

  • Kontrola finanční správnosti, oprávněnosti výdajů a souladu s pravidly dotačních titulů, a to jak u přípravné, tak realizační a závěrečné fáze projektů.
  • Kontrola způsobilosti a oprávněnosti výdajů u projektů spolufinancovaných z fondů EU (OPZ+, IROP aj.)
  • Kontrola souladu výdajů s rozpočtem projektu, dotačními pravidly a vnitřními předpisy organizace
  • Ověřování správnosti účetních dokladů a jejich vazby na projektové aktivity
  • Kontrola průběžných a závěrečných zpráv o realizaci z finančního hlediska
  • Prověřování zadávání veřejných zakázek v rámci projektů (včetně VZMR)
  • Spolupráce při zpracování žádostí o platbu a přípravě podkladů pro poskytovatele dotace
  • Příprava podkladů a účast při interních i externích kontrolách (např. poskytovatel, audit, zřizovatel)
  • Evidence a archivace dokumentace související s projekty a jejich financování
  • Sledování změn metodických pokynů a pravidel souvisejících s dotačním prostředím

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxi v oblasti veřejných financí, účetnictví nebo kontrolní činnosti výhodou
  • Zkušenost s projekty financovanými z EU fondů (např. OPZ+, IROP, OP JAK apod.)
  • Znalost pravidel způsobilých výdajů a orientace v metodikách operačních programů
  • Znalost účetnictví příspěvkových organizací (podle vyhl. 410/2009 Sb.) výhodou
  • Důslednost, pečlivost, schopnost samostatně vyhodnocovat nesrovnalosti
  • Dobrou znalost MS Excel a práce s dokumentací
  • Orientace ve veřejných zakázkách výhodou

Nabízíme Vám:

  • Spolupráci na zkrácený úvazek, případně možnost DPP, DPČ
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Občasný home office
  • Zvýhodněné stravování – 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dovolenou, dětské tábory a sport
  • Peněžní dary při životním jubileu
  • Možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“

Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte nám zaslat svůj životopis.

Finanční analytik/ analytička a rozpočtář/ka

Co bude Vaší náplní práce?

  • Příprava a sestavování dílčích rozpočtů jednotlivých oddělení s ohledem na zdroje financování.
  • Zpracování cenových kalkulací včetně tvorby metodik či jiných pravidel.
  • Zpracování pravidelných či ad-hoc finančních a účetních reportů.
  • Sledování a analýza plnění rozpočtu organizace (hlavní a jiná činnost, projekty IPVZ) na měsíční bázi.
  • Controlling fondů organizace a pravidelný reporting (měsíční, čtvrtletní, roční, ad-hoc), pravidelná kontrola nákladových středisek, vyhodnocování plánu a ekonomických ukazatelů.
  • Spolupráce při tvorbě ročních finančních výkazů (finančního plánu, účetní uzávěrky apod.).
  • Spolupráce s auditory při tvorbě roční uzávěrky.
  • Organizace a koordinace prací v rámci finančního controllingu, spolupráce s dalšími odděleními organizace.

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici
  • Numerickou a analytickou dovednost
  • Výbornou znalost českého jazyka (slovem i písmem)
  • Uživatelskou znalost PC (MS Office, případně jiných kancelářských systémů)
  • Pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail
  • Samostatnost i schopnost práce v týmu

Nabízíme Vám:

  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem 9 - 14:30
  • 5 týdnů dovolené + 4 sickdays
  • Zvýhodněné stravování - 30 Kč za polední menu dle výběru v naší kantýně
  • Občerstvení na pracovišti za výhodné ceny
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na sportovní a kulturní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Po dohodě možnost bezplatného parkování v areálu IPVZ
  • Příjemné pracovní prostředí v kancelářích, nikoliv „open space“

Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis. 

Lektor/ka on-line kurzů češtiny pro cizince

Co bude Vaší náplní práce?

  • Lektorování akreditovaných on-line kurzů
  • Vzdělávání studentů v odborné češtině zaměřené na zdravotnickou terminologii
  • Výuka malých skupin studentů

Požadujeme:

  • Ukončené vysokoškolské vzdělání v oborech (alespoň bakalářský stupeň):
    • Český jazyk a literatura, česká filologie, Bohemistika, tlumočnictví nebo překladatelství nebo
    • Pedagogické vzdělání v oboru český jazyk nebo výuka jiného jazyka nebo
    • Kurz ÚJOP UK zaměřený na výuku češtiny jako cizího/druhého jazyka (min. 128 vyučovacích hodin)
  • Praxi minimálně 1 rok ve výuce češtiny jako cizího/druhého jazyka (výuka dětí cizinců je rovněž akceptována)
  • Doklad o praxi: reference z předchozích zaměstnání

Nabízíme Vám:

  • Flexibilní online výuku 2x týdně ve večerních hodinách (17:00 – 20:00)
  • Spolupráci na Dohodu o provedení práce (DPP) nebo na základě živnostenského oprávnění (IČO)
  • Poskytnutí učebnic pro hladký průběh výuky
  • Zajímavé finanční ohodnocení

Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat strukturovaný životopis a krátký motivační dopis.

V případě zájmu pošlete svůj životopis společně s motivačním dopisem na e-mailovou adresu personalni@ipvz.cz.

Osobní údaje účastníků výběrového řízení jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce a budou uchovávány pouze po dobu nezbytně nutnou. Další informace o zpracování osobních údajů naleznete na stránce www.ipvz.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju.